معرفی بازی Mini Basketball؛ رقابت جذاب بسکتبال با دیگر بازیکنان جهان

۱۴۰۱/۰۱/۲۲
  • حمید ربیعیان

Miniclip.com در دنیای بازی‌های موبایل بسیار موفق ظاهر شده و تاکنون بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای مانند 8 Ball Poll و Soccer Stars را منتشر کرده و بازی Mini Basketball جدیدترین بازی آن‌ها محسوب می‌شود که یک عنوان بسکتبال فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذاب است.

در ادامه این مطلب از دیجیاتو، بازی Mini Basketball را برای طرفداران بازی‌های ورزشی، سرگرم‌کننده و البته آنلاین و رقابتی معرفی خواهیم کرد.

بازی Mini Basketball؛ سرگرم‌کننده برای همه

بازی Mini Basketball

Mini Basketball یک بازی بسکتبال فوق‌العاده است. بازی جدید Miniclip به قدری سرگرم‌کننده است که نه تنها علاقه‌مندان به بسکتبال، بلکه تمام بازیکنان باید آن را امتحان کنند. هرچند بازی اساسا بسکتبال است اما شیوه‌ای کاملا جدید را دنبال می‌کند و به بازیکنان اجزاه می‌دهد تا به روشی کاملا جدید و آسان آن یک تجربه فوق‌العاده سرگرم‌کننده داشته باشند.

مکانیک‌ها و قوانین بازی‌ کاملا بر اساس بازی‌ واقعی طراحی شده، بنابراین در Mini Basketball هم باید توپ را کنترل کنید، آن را به هم تیمی‌های خود پاس دهید، داخل سبد حریف بیندازد و در مقابل حملات او دفاع کنید. شکست دادن و رقابت با حریفان در بازی Mini Basketball بسیار چالش‌برانگیز است و با توجه به اینکه با بازیکنان دیگری از سرتاسر جهان مسابقه می‌دهید، حس رقابت به خوبی در بازیکنان ایجاد می‌شود.

کنترل‌های بازی Mini Basketball

بازی Mini Basketball

کنترل‌های بازی نسبتا ساده هستید. مانند بسیاری از عناوین امروزی، در دو سمت تصویر کنترل‌های لمسی قرار گرفته که از سمت چپ نمایشگر می‌توانید بازیکن را جابجا کنید و در سمت راست آن کنترل‌های مربوط به پاس، حمله، سرعت یا دفاع و شوت قرار می‌گیرند. با این حال همه چیز زمانی پیچیده می‌شود که متوجه شوید شما کنترل تمام بازیکنان را در دست دارید.

در واقع Mini Basketball اساسا یک بازی‌ گروهی است، اما به این معنا که برای پیروز شدن باید از تمام بازیکنان و هم تیمی‌های خود کمک بگیرید. با انتخاب گزینه Switch بین بازیکنان مختلف جابجا شوید و البته سعی کنید بازیکنان خود را بشناسید، زیرا هر کدام از آن‌ها در نقطه‌ای از زمین و برای انجام کار خاصی خوب هستند.

بازی Mini Basketball
امکان کنترل کامل تیم

زمانی که درباره بازی بسکتبال صحبت می‌کنیم، طبیعتا با یک تیم مواجه هستیم. در بازی Mini Basketball نیز می‌توانید تیم 5 نفره خود را ایجاد کنید و با پیشرفت آن‌ها باعث بهبود و قدرتمندتر شدن تیم خود شوید. همچنین می‌توانید برای تیم خود یک لوگو منحصر به فرد طراحی کنید و لباس‌های مختلفی برای آن‌ها داشته باشد. به طور کلی، بازیکنان می‌توانند تیم خود را به شیوه کاملی شخصی سازی کنند.

نکته مهم دیگر درباره بازیکنان، آمار و ویژگی‌های آن‌ها است. در واقع همانطور که گفتیم هرکدام از بازیکنان در پست‌های متفاوتی عملکرد خوبی دارند. پس باید به آمار بازیکنان خود نیز توجه داشته باشید و نقاط ضعف آن‌ها را تقویت کنید.

بازی Mini Basketball
تجربه‌ای از رقابت با سایر بازیکنان جهان

علاوه بر حالت رقابتی آنلاین، حالت‌های دیگری هم در بازی وجود دارد که تمام آن‌ها تجربه سرگرم‌کننده‌ای را ارائه می‌کنند. به طور کلی بازی Mini Basketball از جمله جدیدترین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود که با گیم پلی ساده و طراحی بسیار خوب خود می‌تواند ساعت‌ها تمام بازیکنان را سرگرم کند.

بازی Mini Basketball

بازی هم اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و در ادامه می‌توانید آن را توسط استورهای گوگل پلی یا اپل استور به صورت رایگان دانلود کنید. نمرات بازی در استورهای گوگل و اپل به ترتیب 4.4 و 4.7 (از 5) است و تاکنون توسط بیش از 1 میلیون کاربر اندرویدی دریافت شده است.

بنابراین می‌توان گفت آمار و نظرات ثبت شده درباره Mini Basketball هم نشان می‌دهند که با یک بازی‌ فوق‌العاده سرگرم‌کننده و کامل مواجه هستیم.